GK.nl

##

159 bezoekers online
 Nieuws
Google
volg gaykrant-Twitter, wij volgen jou
  • Onderhoud
Blog: Timo Descamps in Amerika (7)

 In februari van dit jaar kondigde Gay Krant het al aan: Timo Descamps, ster van Kruistocht in spijkerbroek en Spangas, zou deze zomer zijn Amerikaanse filmdebuut maken in Judas Kiss, een drama rond een aantal gay studenten. Vanuit..
  Kies de nieuwe header van GK.nl
 Trouwe bezoekers van deze site weten al enige tijd dat achter de schermen hard wordt gewerkt aan een nieuwe lay-out van deze website. Vanaf nu bieden we je de kans mee te bepalen hoe die er uit ziet!Hieronder zie je vier ingelever..
 
Vaste bezoeker
Nog niet ingelogd
Naam:
Wachtwoord:
Ik ben nieuw
   
Nieuws
VVD Amsterdam ‘niet homogeen’


 

De ruzie binnen de VVD Amsterdam, waar vorige week al over werd bericht op www.gk.nl  ,  heeft nu ook de aandacht getrokken van Het Parool. De zaterdageditie schrijft erover onder de kop: “Het rommelt in de ooit zo homogene VVD”.

De grootste krant van Amsterdam schrijft de ruzie waardoor Huub Verweij zijn zetel al opgaf nog voordat hij werd benoemd vooral te maken heeft met enkele ‘haantjes’ binnen de VVD. Een van hen is Frank van Dalen (foto), de oud-COC voorzitter en organisator van de Gay Pride. Het Parool schrijft dat Verweij slecht overweg kan met zijn partijgenoot Van Dalen. Dat zou de reden zijn van zijn plotselinge vertrek.

“De animositeit tussen de twee kwam in de campagne aan de oppervlakte toen Verweij zich openlijk keerde tegen de wijze waarop Van Dalen aandacht vroeg voor een mishandeling op straat. Het betrof homohaat, aldus Van Dalen, die een protestdemonstratie aankondigde.

Verweij – zelf ook homoseksueel – waarschuwde dat homo’s niet ‘te veel een status aparte’ moeten innemen als bedreigde minderheid.”

Twee jaar geleden was Verweij al uiterst kritisch toen er over Van Dalens vertrek bij het COC een hardnekkig gerucht over al te vriendschappelijk omgang met de jongeren van de 16-min boot de ronde deed.

Het Parool: “Nu Huub Verweij ineens zijn zetel afwijst, ligt de animositeit op straat.”

Binnen de raad gaan tevens geluiden op dat Van Dalen die gisteren werd beëdigd niet gelijktijdig gemeentebestuurder kan zijn én evenementenorganisator.  Om belangenverstrengeling te voorkomen zou Van Dalen de Stichting ‘Vrienden van Frank’ hebben opgericht, daarin zitten enkele bestuurders van zijn evenementenbureau. Via zijn woordvoerder laat Van Dalen weten dat hij, in tegenstelling tot wat anderen binnen de Amsterdamse politiek menen, geen wethouderspost ambieert. Hij heeft er bezwaar tegen dat ProGay wordt aangeduid als 'evenementenbureau'. "Het is een ideële organisatie en Frank van Dalen is vrijwilliger."

De woordvoerder van Van Dalen laat weten dat de Stichting Vrienden van Frank niet zou zijn opgericht om  belangenvertrengeling te voorkomen.


Bookmark and Share      Stuur door via e-mail
<< vorig bericht   volgend bericht >>
copyright © 13-03-2010 Gay Krant - Alle rechten voorbehouden - Spelregels Reacties

Reacties:
Naam: sebastiaan Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 19-03-2010 8:57
0
Goede reactie Slechte reactie
Zie net pas dat Frank heeft gereageerd. Een antwoord dat vragen oproept: waarom meldt pro gay trots dat ze een tonnetje extra hebben gehad voor de "professionalisering" , meneer de vrijwilliger? Terwijl er vette winsten worden gemaakt door deze "ideële" organisatie? Hoe hoog is je vrijwilligersvergoeding eigenlijk? Waarom zeg je niets over die 16- boot? Pompten je "vrienden" uit het bestuur privé- of ander geld in je campagne? Zoekt iemand dit een keer uit?
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: vragender Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 15-03-2010 15:53
0
Goede reactie Slechte reactie
'Vragender: vetdruk kun je uitzetten door (als je Microsoft Word gebruikt) rechtsboven het vakje met de letter B (= Bol; dikgedrukt) even uit te zetten. Soms drukken mensen hier per ongeluk op en hebben dan niet door dat het aanstaat......

Graag gedaan!'


Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: vragender Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 15-03-2010 15:51
0
Goede reactie Slechte reactie
Sebastiaan schrijft: 'Nee vragender, uiteraard heb je niemands toestemming nodig. Je bent helemaal Vrij om te doen wat je wilt. Het was een verzoek. Naar mijn mening ( maar ik demoniseer je niet hoor) , wordt de impact van je toch al ongezouten opinies er niet groter maar kleiner door, door de nuisance factor. Net als mensen die de Capslock aan laten om heur opinie extra gewicht te geven.'

Ah, jij denkt dat ik extra gewicht wil geven door vet te schrijven.

En nu we het toch over verzoeken hebben: kun jij niet verdwijnen van deze site? Ik bedoel, het is maar een verzoek hoor.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: maiq Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 18:19
0
Goede reactie Slechte reactie
@donbosco. Je mag natuurlijk vinden wat je wilt,
maar de opmerking over FvD lijkt op... gaat té ver.

Zó maak je iemands positie onhoudbaar.
Lijkt een beetje op de hetze tegen Wilders,
vraag hem om zijn mening dan kan je pas besluiten of hij geschikt is voor de beoogde functie.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: maarten14 Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 16:25
0
Goede reactie Slechte reactie
Deze reactie is in strijd met onze spelregels en om die reden verwijderd.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: sebastiaan Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 15:38
0
Goede reactie Slechte reactie
Nee vragender, uiteraard heb je niemands toestemming nodig. Je bent helemaal Vrij om te doen wat je wilt. Het was een verzoek. Naar mijn mening ( maar ik demoniseer je niet hoor) , wordt de impact van je toch al ongezouten opinies er niet groter maar kleiner door, door de nuisance factor. Net als mensen die de Capslock aan laten om heur opinie extra gewicht te geven.
@ Monique : we vallen in herhalingen; laat ik het zo samenvatten: ik begrijp Verweij beter als hij hier geen zin meer in heeft dan dat ik de VVD top begrijp die zo'n risico als FvD op de lijst zet. We zien het wel.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: vragender Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 15:21
0
Goede reactie Slechte reactie
Deze reactie is in strijd met onze spelregels en om die reden verwijderd.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: vragender Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 15:16
0
Goede reactie Slechte reactie
'Zou vragender dat vetgedrukt kunnen uitzetten?'

Pardon? Heb ik jouw toestemming nodig om van tools gebruik te maken?


Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: donbosco Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 15:15
0
Goede reactie Slechte reactie
Deze reactie is in strijd met onze spelregels en om die reden verwijderd.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: monique Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 15:10
0
Goede reactie Slechte reactie
Sebastiaan, ik zeg niet dat die oude affaires niet leven. Of je op een gegeven moment steeds op moet terugkomen is twee. Wat ik bedoelde is dat Verweij alles wat hier gezegd werd en wordt al wist voor hij zich kandidaat stelde. Ook weet hij dat de VVD altijd een sterke linker en rechter vleugel heeft gehad. Ik kan me voorstellen dat het voor hem triest is om te ontdekken dat Van Dalen hem passeert op basis van stemmers. Maar nu opstappen om feiten die hij al wist ruim voor hij zich kandidaat stelde, vind ik een zwakke verklaring.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: maiq Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 15:05
0
Goede reactie Slechte reactie
Wouter is wél leuker om te zien


@Vragener de duitsers die ík tegenkom,
spreken nóóit zo goed nederlands
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: sebastiaan Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 14:55
0
Goede reactie Slechte reactie
Zou vragender dat vetgedrukt kunnen uitzetten? En al die "oude affaires" , Monique, leven dus klaarblijkelijk nog sterk. COC, subsidies, verdiensten aan de Pride, 16- , geldstromen naar campagnes, het is allemaal geen oud nieuws ( dat hele gedoe met de RK-kerk en de vingervlugge paters dateert ten slotte van nog véél langer geleden en is toch actueel) Het "gedoe" en de beschuldigingen rond FvD concentreren zich steeds rond hetzelfde: geld en ge- cq misbruik van macht, en het gebruiken van de ene functie als aanjager van de andere. Ambitie is mooi.....
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: charkia Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 14:38
0
Goede reactie Slechte reactie
Zo kennen we de VVD weer op haar best: graaien, liegen en ruzie trappen.
Van Dalen is daarmee een waardige opvolger van Zalm, Rutte en Wilders.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: henriette Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 14:10
0
Goede reactie Slechte reactie
Van Dalen mag dan het geld hebben opgemaakt als voorzitter, maar daar zat de penningmeester, Wouter Neerings, toch ook bij. En die is nu voorzitter, hoe zo is die dan zoveel beter? Hij heeft het gedrag van Van Dalen dan toch gewoon geaccepteerd?
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: vragender Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 13:43
0
Goede reactie Slechte reactie
Amsterjan schrijft: 'De huidige voorzitter is misschien minder een schreeuwer maar veel effectiever. Is het je misschien opgevallen hoeveel beleid er door zijn lobby in wetgeving is omgezet in de tweede kamer? Sommige zijn zichtbaar en sommige werken gewoon!'

Want van Dalen werkte natuurlijk niet in zijn voorzitter-periode...

En wie zegt dat de huidige effectiever is? Kletskoek. En voorzitters van het COC moeten niet alleen in Den Haag gehoord worden bij lobby-werk, maar ook in het land (schreeuwen!).
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: vragender Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 13:41
0
Goede reactie Slechte reactie
Ik schreef dat van Dalen voorzitterschap succesvol was

'waar het aankwam op homostrijd.', en dan komt Amsterjan en schrijft:

'@vragenender... Even wat dingen verduidelijken. Volgens je eigen schrijven was het voorzitterschap van Frank van Dalen bij het COC succesvol. Ja, inderdaad..hij had er zoveel geld ingestopt dat de tent failliet.'

Lezen is ook een kunst.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: Amsterjan Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 13:36
0
Goede reactie Slechte reactie
@vragenender... Even wat dingen verduidelijken. Volgens je eigen schrijven was het voorzitterschap van Frank van Dalen bij het COC succesvol. Ja, inderdaad..hij had er zoveel geld ingestopt dat de tent failliet was en dat de volgende voorzitter dat mocht opruimen. De huidige voorzitter is misschien minder een schreeuwer maar veel effectiever. Is het je misschien opgevallen hoeveel beleid er door zijn lobby in wetgeving is omgezet in de tweede kamer? Sommige zijn zichtbaar en sommige werken gewoon!
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: monique Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 13:15
0
Goede reactie Slechte reactie
Sebastiaan, daar ben ik het helemaal mee eens. Althans ik ben het er mee eens dat er veel meer openheid moet komen over geld dat gegeven wordt aan politieke partijen/kandidaten en campagnes. Niet alleen in dit geval maar in alle lagen en voor alle partijen. Maar dat moet de politiek doen, en dat kan alleen door in de Raad te gaan zitten en een voorstel daarvoor in te dienen. Opstappen heeft nog nooit iets verbeterd. Wat ik vooral jammer vind is dat er een beeld ontstaat homo's in Amsterdam altijd ruzie hebben. Als het niet over de Gay Pride gaat dan nu in de Raad. Dat doet het beeld geen goed
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: vragender Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 12:04
0
Goede reactie Slechte reactie
Monique schrijft: Van Dalen haalt veel meer stemmen. Daardoor passeert hij Verweij. Dat gaat Verweij te ver en hij stapt op.

Een democratische uitslag gaat hem te ver? En wie is hij dan wel, die Verweij? L'état? [Of hier: la ville?]
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: vragender Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 12:00
0
Goede reactie Slechte reactie
Men kent de ins en outs niet, en van Dalen heeft, mijns inziens een goed voorzitterschap gehad bij het COC waar het aankwam op homostrijd (de huidige voorzitter is nagenoeg onzichtbaar), maar hij is wel erg druk met zijn eigen persoontje. Eeltige ellebogen ongetwijfeld. Zoals de Duitsers zeggen: fatsoenlijke mensen maken geen carriere...
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: sebastiaan Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 11:16
0
Goede reactie Slechte reactie
@ kees:
@ Monique: Zeker waar, het gaat er hem dan ( en hou me ten goede, ben geen fan van Verweij noch de VVD Amsterdam) toch om, hoe FvD die stemmen verkregen heeft. Als je zelf van je spaarcenten een vrachtwaggel huurt ( verweij ) om campagne mee te voeren, en je collega FvD trek op amerikaanse wijze de spots naar zich toe via incidenten en massieve geldinjecties in z'n campagne via een 'Vrienden-stichting" , waarvan het bestuur deels ook in het rijke progay zit, dan was dat de druppel wellicht. Ik ken de kieswet niet, maar vraag me af of dit mag. Sjiek is het niet...
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: monique Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 10:56
0
Goede reactie Slechte reactie
Waarbij ik overigens Verweij maar één ding kan adviseren: solliciteer naar de functie van burgemeester in Amsterdam. Het wordt tijd dat er een roze burgemeester komt én het wordt tijd dat er eens goed de bezem door allerlei instellingen gaan, want dat er een hoop niet deugt in Amsterdam wat dat betreft ben ik helemaal met hem eens.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: monique Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 10:51
0
Goede reactie Slechte reactie
Sebastiaan, je geeft zelf nu een iets ander antwoord, wat het bericht toch iets duidelijker maakt. Verweij heeft vele bezwaren tegen Van Dalen. Van Dalen komt op de lijst van de VVD, iets wat voor Verweij geen reden is om op te stappen. Maar: Van Dalen haalt veel meer stemmen. Daardoor passeert hij Verweij. Dat gaat Verweij te ver en hij stapt op. Dat is toch een iets ander verhaal. Want Van Dalen mag dan op heel veel punten volgens Verweij niet deugen, de kiezer denkt daar kennelijk anders over en dat steekt. Niet de fouten van Van Dalen, maar de winst van Van Dalen zijn de druppel.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: kees Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 9:27
0
Goede reactie Slechte reactie
Wat hebben alle mensen toch tegen Frank van Dalen? Ik ben blij dat hij in de raad zit en misschien zelfs wethouder kan worden! Ik weet zeker dat Amsterdam dan een zeer kindvriendelijke stad zal gaan worden.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: Maasbach Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 8:51
0
Goede reactie Slechte reactie
Toch opvallend dat overal waar (ex) VVD'ers komen er meteen knallende ruzie is: Van Dalen, Wilders, Rutte, Verdonk, noem ze allemaal maar op.
De eerste keer dat je de naam Van Der Vlies (SGP) in dat lijstje hoort, moet nog gebeuren!
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: schele Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 8:42
0
Goede reactie Slechte reactie
Stoffer: kijk naar die miezerige nichtenkop op de foto en je hebt het antwoord op jou vraag
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: aad10 Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 2:05
0
Goede reactie Slechte reactie
Er kan in de periode tussen het op de kieslijst komen en de daadwerkelijke kiesuitslag natuurlijk altijd nog iets extra's aan het licht komen, dat net de druppel voor iemand is om alsnog op te stappen, dat inzicht en die kennis heb ik niet, maar ik kan het mij voorstellen.
Echter, voordat de kieslijst definitief werd was er natuurlijk al een waslijst aan irritatie tussen deze 2 heren, dus waarom nu pas?
De VVD heb ik nooit begrepen dat zij FvD op de kieslijst heeft gezet. De man is m.i. te controversieel en heeft daarbij in het verleden met o.a. COC een enorme puinhoop achtergelaten.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: stoffer Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 14-03-2010 0:55
0
Goede reactie Slechte reactie
het begint er verdacht veel op te lijken dat waar de heer van dalen opduikt, de pleuris uitbreekt. hoe zou dat toch komen?
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: sebastiaan Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 13-03-2010 23:08
0
Goede reactie Slechte reactie
Je punt begrijp ik, Monique. Alleen Verweij en/of de partijtop kunnen het echte antwoord geven, maar stel je dit voortschrijdend inzicht eens voor: FvD, die je vanwege "oud nieuws" al niet mag, komt op de lijst. Onder jou gelukkig. Voert een ultrafelle en rechtse campagne, er wordt door "vrienden", die ook progay besturen, geld in zijn campagne gepompt. Er is een bizar " gewelddadig incident" waar de functie pro gay en kandidaat wéér wordt vermengd en gebruikt. En dan heeft die Fvd je ingehaald met voorkeursstemmen. Dus denk je, wat moet ik hier nog. Zoiets stel ik me dus voor.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: monique Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 13-03-2010 21:16
0
Goede reactie Slechte reactie
al lang bekenden feiten gebruikt om op te stappen. Als hij vooraf had gezegd: 'ik wil niet op de lijst want ik ben het niet eens met het gedrag van Van Dalen', had je mij niet gehoord. Nu is het echter een zeer vreemde stap. En bruin staat me inderdaad goed, gelukkig staat alles me wel.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: monique Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 13-03-2010 21:14
0
Goede reactie Slechte reactie
Sebastiaan, ik schrijf niet dat Van Dalen het goed doet. Ik schrijf dat het mij onzin lijkt dat iemand opstapt om reden van oud nieuws. Oud nieuws betekent niet dat het niet meer van belang is, maar dat het nieuws is dat al heel lang bekent is. De affaire met de 16- boot is zeker twee jaar oud; het gedoe over COC-gelden nog langer en dat Van Dalen met twee petten op loopt (VVD en Pro Gay) is ook iets dat iedereen al jaren weet. Ik zeg niet dat ik dat goed keur. Ik vind het alleen erg raar dat Verweij zich kandidaat stelt terwijl hij dat allemaal weet, en dan na de verkiezingen al die
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: sebastiaan Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 13-03-2010 20:12
0
Goede reactie Slechte reactie
Ach Monique, als Van Dalen jou op je pumps zou poepen zou je nog applaudiseren omdat-ie zo fijn met je meedenkt en eerder zag dan jij dat bruine schoenen je beter staan. Hoe komt dat toch?
Kan Verweij dan niet tot voortschrijdend inzicht komen tijdens de campagne? Juist door dubieuze zaken als dat "anti homo geweld" en zo'n rare Vrienden stichting. En de Frank van Pro gay is dus iemand anders dan die van de VVD? Grow up. Belangenverstrengeling heet dat. Op z'n minst de schijn. Gesanctioneerd door Job. En veel van die verhalen zijn helemaal geen oud nieuws maar worden nog volop onderzocht.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: monique Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 13-03-2010 19:53
0
Goede reactie Slechte reactie
Onzin, Verweij wist dat Van Dalen op de lijst stond, en alle verhalen over Van Dalen zijn oud nieuws. Als Van Dalen werkelijk de reden was waarom Verweij niet verder wilde met de VVD had hij vóór de verkiezingen zich terug kunnen trekken.
De actie die Van Dalen heeft gevoerd tegen het anti-homogeweld heeft hij namens Pro Gay gedaan dat was een groot succes, waar zelfs Job Cohen aan mee deed. Daar hoeft Verweij het natuurlijk niet mee eens te zijn, maar Pro Gay hoeft met zijn beleid geen rekening te houden met de VVD of één van zijn kandidaten.
Ik heb een klacht over deze reactie

Naam: sebastiaan Stuur deze persoon een persoonlijk bericht of reageer hieronder Geplaatst op: 13-03-2010 18:41
0
Goede reactie Slechte reactie
Heel begrijpelijk dat Verweij kapt. Naast alle geruchten over 16- boot,COC en Pride-geld lijkt het me gewoon héél naar om met FvD in een fractie te zitten met z'n geschreeuw. Enneh, hoe gaat dat straks? Gaat FvD zichzelf de parade vergunnen en een mooie emancipatiesubsidie geven? Gaat hij zichzelf opdracht geven onderzoek te doen, of geeft hij die aan z'n Eigen Vrienden uit z'n Eigen Stichting. FvD heeft Cohen niet eens meer nodig, komt dat ff goed uit. Explosief en potentiëel zéér schadelijk mengsel voor de VVD. Late maar wel goede beslissing van Verweij om weg te blijven uit die fractie.
Ik heb een klacht over deze reactie

Alleen als je met je profiel ingelogd bent kun je reageren. Heb je nog geen profiel? Maak er dan nu een aan en klik hier. Heb je wel al een profiel? Log dan hieronder in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
 
Shopaanbiedingen. Klik hier!
Poll
Welke header van GK.nl heeft jouw voorkeur? Zie ook bericht rechts bovenin
Header A
Header B
Header C
Header D
Sponsors
Zwaluwhoeve - Fonteyn Spas - Hivos 
Het nationale ballet - Meistersinger - Het Slaaphuis 
Kras Reizen - Parship - Thermos Sauna 
Steamworks Sauna - The Number - Chatboy 
Dossier Gay Games
Met een slotceremonie die minder officieel was dan de openingsceremonie, is een einde gekomen aan de Keulse Gay Games. Voor Nederland is het evenement goed verlopen, vooral in de indivu (...)

Submenu items
Nieuws op jouw site
Marketing-onderzoek
Historie 25 jaar
Marriage
Verkooppunten
Kenteken
Vraagbaak
Knipoog
Eersel, 3 IX 2010,  Het CDA kiest voor het pluche ... +++ Maxime Verhagen: "Die brief van Klink klópt niet!" en zo kwam het CDA tegen ieders verwachting ín (...)

Nieuwsbrief
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief!
Random profiel

 
.