| Nieuws |
|
Pastoor Mennen: Zondaar verdient verdrinkingsdood
Mensen die seks hebben voor het huwelijk, die aan geboortebeperking doen (seks met condoom of pil, abortus), gescheiden en hertrouwd zijn, homo-, bi, of transseksueel zijn en dronkaards en druggebruikers verdienen de verdrinkingsdood, zo schrijft pastoor Mennen, adviseur van bisschop Hurkmans en docent canoniek recht aan het seminarie van Den Bosch in een brief aan zijn bidsom. Voor Dick Boonman, die drie weken geleden opriep tot een smeekbede bij de kerk van pastoor Buyens in Reusel, is de maat vol. Hij roept iedereen, homo- en heteroseksueel, op om zondag aanwezig te zijn bij de 10 uur mis van pastoor Mennen, die al eerder afschuwelijke uitspraken deed. Klik HIER. Boonman: “Hoewel ik de dialoog tussen enerzijds de Gay Krant en het COC en anderzijds het bisdom niet wil verstoren, kan ik niet anders dan wederom in actie te komen. Ik ben geen relnicht, of iemand die graag actie voert, ik ben iemand die opkomt voor zijn idealen, die vecht voor een betere wereld, vechten met mijn driehoek als schild en mijn woord als zwaard.” Boonman zal zondag in Oss witte driehoeken uitdelen. “Bewust geen roze omdat het al lang geen actie van alleen maar homo’s is, maar voor alle mensen die door de kerk worden uitgesloten.” Hij zal de kerkgangers vragen om die op te spelden en zo de dienst bij te wonen en hopelijk ter communie te kunnen. Dick Boonman roept alle medestanders op om zondagochtend vanaf 9.30 uur naar Begijnenstraat 1 (parochie Maria onbevlekt ontvangen in Oss) te komen en een tegensignaal af te geven. Inmiddels zijn ook tegen pastoor Mennen diverse aangiftes gedaan van mensen die zich door zijn uitspraken gekwetst of gediscrimineerd voelen.
|
Reacties:
Naam: bajorron  |
Geplaatst op: 09-03-2010 9:21 |
0 |
@Beautifulblues: dat mijn visie niet katholiek zou zijn klopt, maar dat heb ik dan ook nooit beweerd. Je bezwaren tegen die visie snap ik in die context ook, maar dit is niet de plaats om daar veel verder op in te gaan. Belangrijk lijkt me wel dat men als christelijk homo beseft dat er meer is dan de leerstellingen der Kerk en in de eerste plaats is daar God Zelf. Een beetje meer vertrouwen in de wijsheid van God Zelf en minder in die van diens onderdanen lijkt me evenzeer een gezond uitgangspunt. En voor alle helderheid, ik ben zelf geen christen en heb hier dus niks te winnen.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: EmmaPeel  |
Geplaatst op: 08-03-2010 23:55 |
0 |
De biecht is de reden dat vele misdaden binnen de katholieke kerk nooit aan het licht zijn gekomen! Dat kinderverkrachters niet werden uitgeleverd aan politie maar werden overgeplaatst. De biecht heeft van slachtoffers dubbele slachtoffers gemaakt omdat de misdaad nooit verder kwam dan de biechtstoel.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Beautifulblues  |
Geplaatst op: 08-03-2010 17:28 |
0 |
Eh... tsja. Zoals jij het formuleert, vindt God altijd wat jij vindt, en snap ik niet waarom je dan nog in God zou geloven. Kan je beter in jezelf gaan geloven. 
De visie die je neerzet is vrij algemeen geaccepteerd in Nederland, maar is niet katholiek. Met jouw visie kan je ongetwijfeld goed terecht in een of andere fuzzy "ik creëer zelf mijn eigen god wel" gemeenschap, waar God het altijd met jou eens is. 
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: bajorron  |
Geplaatst op: 08-03-2010 17:07 |
0 |
Er bestaat een wereld van verschil tussen wat de Kerk leert dat God wil en dat wat God daadwerkelijk Wil. Ik ben er een fel voorstander van dat ieder mens datgene wat zijn/haar God (m/v/o/pl) van hem/haar wil zelf uitzoekt met desbetreffende Godheid of -heden. Ik ga ervanuit dat deze Godheden heel wel in staat zijn hun eigen wil in iemands leven kenbaar te maken, zonder tussenkomst van allerlei geinstitutionaliseerde dogmatiek hoe "God het eigenlijk bedoeld heeft". Beetje typisch ook dat God zich zou moeten houden en schikken aan wat de Kerk daarover leert...
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Cobus  |
Geplaatst op: 08-03-2010 16:34 |
0 |
Inderdaad forceren is ongezond !
En wie doen dat ?
Ik woon godverdomme al jaren met dezelfde vent, en wie zijn hun met dat achterlijke boekje om dat af te keuren ?
Een ding weet ik wel, praktiserende Homo's en Praktiserende Christenhomo's (zonder sex) zullen er nooit en dan ook nooit met elkaar uitkomen .
Einde discussie !!
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Beautifulblues  |
Geplaatst op: 08-03-2010 16:32 |
0 |
Normaal? Statistisch gezien is het hartstikke normaal om homorelaties en homohuwelijk af te keuren. Wat nu als je homo bent en je wordt verliefd, krijgt een relatie? Priester Antoine Bodar is dat bv overkomen. Dat is, zoals de Kerk leert, iets wat God niet wil. Betekent niet dat Hij je in de hel gooit als je toch een homoseksuele relatie begint. Tenminste, mijn overtuiging is dat bv Gerard Reve, een gelovig katholiek en homo, niet in de hel is. Wat God wil is een ideaalsituatie, daar moet je naar streven, maar forceren is ongezond. Zo zie ik het.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Cobus  |
Geplaatst op: 08-03-2010 16:13 |
0 |
Alleen keuren de katholieke kerk en de CU homorelaties en het homohuwelijk af !
En dat vindt jij verder wel normaal Beautifulblues ?
Ik weet niet waarom jij die naam beautiful gebruikt, want zo mooi klinkt dit namelijk niet !
Ik hoop ook van harte op een volgende coalitie zonder CU .
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Beautifulblues  |
Geplaatst op: 08-03-2010 15:12 |
0 |
-->
(2) Pastoor Mennen is vaak alles behalve taktvol, een beetje "GeenStijl" maar dan katholiek. Dat moet kunnen vind ik, maar of het altijd even productief is... in dit geval was ik het iig met hem eens.
(3) Pastoor Buyens lijkt toch een vreemde vogel te zijn en daarom heb ik de petitie van Catholica niet ondertekend. Er zijn helaas nog best wel wat katholieken die homo's discrimineren en dat lijkt me tegen de kerkleer in te gaan. Dan is Mennen consequenter, die wil namelijk álle vormen van publieke zonden evenredig behandelen. Niet homo's extra hard aanpakken.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Beautifulblues  |
Geplaatst op: 08-03-2010 15:09 |
0 |
Goed om te zien dat er nog mensen zijn die moeite doen om te ontdekken hoe dit nou écht zit.
Tijd voor wat nuance van mijn kant. 
(1) Zelfs de ChristenUnie en de katholieke Kerk vinden dat homo's zichzelf moeten kunnen zijn zonder vervolgd, mishandeld, nageroepen te worden. De CU maakt daar ook echt een punt van en staat voor 1000% achter wat er in het regeerakkoord staat over homo-emancipatie. Alleen keuren de katholieke Kerk en ook de CU wel homorelaties en het homohuwelijk af. In dat opzicht zijn ze dus weer wat minder "homovriendelijk". Maar het is niet allemaal kommer en kwel dus.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Cobus  |
Geplaatst op: 08-03-2010 14:50 |
0 |
Neem de jaren 50 de vrouw had niks te vertellen , Homo zijn was Taboe, ze konden het beter niet weten .
Anno 2010 is er enorm veel veranderd .
Wat mij wel teleurstelt is dat partijen zoals de CU, CDA, SGP dit gaarne weer allemaal terug zouden draaien .
Ook door de laatste coalitie, valt het mij ook op dat al die orthodoxen de laatste tijd zo'n grote bek hebben gekregen .
Ik hoorde ze hiervoor bijna nooit .
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Cobus  |
Geplaatst op: 08-03-2010 14:41 |
0 |
Bepaalde kranten is nagegaan, en ik kom ook tot de conclusie dat de GK hier de zaken bij dit bericht wel wat overdrijft .
Wat ik wel vindt als Atheist is dat de gelovige Homo die de kerk graag betreedt is moet denken als hij de kerk bezoekt, dat hij daar goed aan doet .
En de leiding is in hun sop moet laten gaarkoken .
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: bajorron  |
Geplaatst op: 08-03-2010 10:43 |
0 |
@Beautifulblues: ik heb bewuste brief van dhr. Mennen er eens op nageslagen en je hebt helemaal gelijk: de pastoor geeft erin een vermaning af aan zijn medegeestelijken die de teugels teveel hebben laten vieren en gebruikt daarbij bewuste uitspraak van Jezus. Die vervolgens door GK.nl al dan niet bewust "verkeerd begrepen" op deze website beland. Ik trek mijn karakterisering 'domme minkukel' ten aanzien van pastoor Minnen in (met excuses) en reserveer deze voor de domme minkukel die dit stukje op de GK.nl site heeft gezet.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: ankara  |
Geplaatst op: 07-03-2010 21:59 |
0 |
Bij de rooms-katholieke hulpinstelling Hulp & Recht zijn inmiddels ongeveer tweehonderd meldingen binnengekomen over seksueel misbruik binnen de Rooms-Katholieke Kerk. Dat zei Jan Waaijer, voorzitter van Hulp en Recht, zondag in Kruispunt Radio.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Cobus  |
Geplaatst op: 07-03-2010 21:43 |
0 |
Geef de Moslims hier de macht, geef de christenen de macht en je kunt beter vluchten als Homo !
Het zijn twee soorten geloven waar ik persoonlijk één schurft aan hebt .
Niet aan de gelovige die gelooft en de kerk en de Moskee links laat liggen, dat zijn de beste gelovigen .
Wel die doorsnee fanatieke kerkganger, die hier regelmatig lopen te zeiken en de mensen alhier terug in de kast proberen te plaatsen .
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Beautifulblues  |
Geplaatst op: 07-03-2010 20:38 |
0 |
Kan je even aangeven wáár Mennen heeft gezegd dat hij homo's de verdrinkingsdood gunt?
In het artikel staat namelijk geen bron en geen citaat. Niet gek want hij heeft het niet gezegd. De realiteit boeit de GK blijkbaar niet. Zolang er maar gereld kan worden.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: bajorron  |
Geplaatst op: 07-03-2010 20:07 |
0 |
Klopt, Mennen babbelt alleen maar na wat hij in zijn heilige boek meent te lezen, maar van veel begrip ervan geeft hij geen blijk. Ik meen me te herinneren dat het christendom een religie van genade voor de zondaar inhield, onder zeker voorwaarden. Het lijkt me dat 'verdrinkingsdood' niet direct hetzelfde is als 'genade'. En over de Goddelijke Liefde waar die genade uit voortkomt moet je maar beter helemaal niet beginnen met de heer Mennen.
Het gaat echt slecht met de kerk als domme minkukels als deze meneer pastoor kunnen worden.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Argus  |
Geplaatst op: 07-03-2010 17:31 |
0 |
Gij zult niet doden.... toch 1 van die geboden van Mozes?
Dus ook niet doodwensen.
Aangezien deze priester dat naast zich neerlegd mag ik dat ook...
Dat er maar een groot eikenhouten kruisbeeld boven op jouw verwarde harses mag vallen...
Of ben ik nu erg haatdragend?
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Beautifulblues  |
Geplaatst op: 07-03-2010 17:23 |
0 |
Mijn voornaamste punt, behalve het aankaarten van de laster jegens Mennen, is vrij simpel: COC en GK komen toch op voor de vrijheid van homo's om zichzelf te mogen zijn? Als je proportioneel wilt reageren op homohaat, had je de El Tawheedmoskee máándenlang plat moeten leggen met "smeekbedes". Dat gebeurt niet. Dus is de logische conclusie: die paar orthodoxe katholieken worden onevenredig hard aangepakt. Blijkbaar is de lust om te rellen tegen de kerk eventjes iets belangrijker dan het opkomen voor homorechten.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Beautifulblues  |
Geplaatst op: 07-03-2010 17:18 |
0 |
Bijna goed Emma, maar helaas: pastoor Mennen had het niet over homo's toen hij over die molensteen sprak. Dat de GK dat ervan maakt is zuivere laster.
En Aad, ik dacht dat we het over het "recht" van homo's om ter communie te gaan hadden. Ik ga toch ook niet allerlei andere excessen in de homo-scene erbij slepen in deze discussie?
Verder zijn je leeskwaliteiten niet bijster goed. Ik heb nergens beweerd dat er van homodiscriminatie in de RKK geen punt gemaakt mag worden. Waarom denk je dat ik pastoor Buyens niet steun?
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: EmmaPeel  |
Geplaatst op: 07-03-2010 17:08 |
0 |
@Beautifulblues
De moslims willen ons van een toren af mikken en deze pastoor wil ons met een molensteen in zee afzinken. Volgens mij tonen ze beiden aan dat geloof een hersenbeschadiging is.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: aad10  |
Geplaatst op: 07-03-2010 16:42 |
0 |
@Beautifulblues,
Omdat "hunnie" (de moslims) een tikkie erger zijn, mag daar wel tegen geprotesteerd worden, maar blijkbaar is volgens jouw je eigen "club" (de RKkerk) minder erg dus is protest not done.
Ga eens praten met slachtoffers van priesters die willens en wetens vanuit hun machtspositie die macht voor seksueeel gerief hebben misbruikt en zet dat eens af tegen de zondenpredikers.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Beautifulblues  |
Geplaatst op: 07-03-2010 16:29 |
0 |
Waarom ik begin over moslims? Cijfers spreken voor zich: er zijn in Nederland bijna een miljoen moslims en hun aantallen nemen toe. Die roepen dat je homo's van flats moet gooien. Daar tegenover staat dat er pakweg 10.000 conservatieve katholieken zijn en hun aantal neemt af. Zij roepen dat homo's niet ter communie mogen gaan.
Als ik COC en GK zou zijn, zou ik wel weten waar mijn prioriteit ligt. De machteloze restjes orthodox katholicisme opruimen terwijl je gewelddadige moslimextremisten ongemoeid laat, daar bestaat maar één woord voor: laf.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: EmmaPeel  |
Geplaatst op: 07-03-2010 16:00 |
0 |
Waarom wordt er toch steeds de moskee bijgehaald? 40% van Nederland is christen en 5% is moslim. Het lijkt me dus logischer om bij de christelijke hoek te beginnen. Bovendien hebben de christenen via drie politieke partijen een stevige vinger in de seculiere pap. De moslims hebben geen enkele zetel en zullen die de komende verkiezingen ook niet behalen. Daar komt ook nog bij dat homo’s het meest last hebben van homofobe bontkraagjes. En die zijn niet te bereiken via de moskee omdat ze er nooit komen.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Beautifulblues  |
Geplaatst op: 07-03-2010 15:36 |
0 |
Neuh, de berichten komen doordat het volstrekt veilig en heel makkelijk is om te rellen tegen het christelijk geloof. Niemand houdt je tegen. Ga maar eens in een moskee staan, dan is Henk Krol zijn leven niet meer zeker. Moslim en homo is nog altijd een véél slechtere combinatie dan katholiek en homo. Pure lafheid van de homobeweging. Kindermisbruik wordt er bij de haren bijgesleept om nog eens extra te mogen rellen. Roepen dat alle priesters pedo's zijn wordt begroet met applaus, maar o wee als je roept dat alle homo's pedo's zijn. Beide slaat uiteraard nergens op.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: aad10  |
Geplaatst op: 07-03-2010 15:00 |
0 |
Weet je hoe die berichten komen?
Door de arrogantie en hypocrisie van de RKkerk, van anderen de zonden veroordelen, wegzetten en die mensen weigeren, maar de eigen balk in de ogen niet willen zien en de eigen zonde- misbruik van kinderen - bedekken met de mantel der liefde en onder het tapijt vegen.
In 2006 al met een verzekeraar afspraken maken dat er 1 miljoen wegezet wordt voor schadevergoeding aan slachtoffers.
Dus willens en wetens zwijgen, want misschien komt het niet uit. HYPOCRIET noem ik dat.
Willens en wetens priesters overgeplaatst, zodat ze elders verder konden misbruiken.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Beautifulblues  |
Geplaatst op: 07-03-2010 12:19 |
0 |
Nu begin ik te begrijpen wat de Gaykrant bedoelt met een "waardige smeekbede". Eerst word ik voor mongool uitgemaakt, daarna pastoor Mennen voor pedofiel (door Gertjan). En vervolgens volgt er een "waardig" applaus.
Is het werkelijk zo'n raar idee om eens de vrijheid van godsdienst te respecteren? Als je de katholieke Kerk zo verschrikkelijk vind: blijf lekker thuis op zondagochtend.
Verder heeft ikdus een punt. Ook pastoor Mennen vindt immers dat de RKK in Nederland zijn geloofwaardigheid heeft verloren.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: vragender  |
Geplaatst op: 07-03-2010 11:16 |
0 |
Laten we hopen dat Nederland nu eindelijk fatsoenlijk deconfessionaliseert. Het CDA heeft in de jongste peiling 'de Hond' de historisch laagste uitslag: 24 zetels.
Zie: https://n4.noties.nl/peil.nl/
Samen met de SGP en Christenunie haalt het CDA 33 zetels, slechts ruim 20% van de kiezers.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Gert-Jan  |
Geplaatst op: 07-03-2010 10:16 |
0 |
[1]
Het was een stralende zondag in maart, in de kerk van de Brabantse pastoor Mennen. De bankjes stroomden gestaag vol en toen de mis begon zaten er ruim 200 mensen in de kerk.
"Weest allen welkom in dit huis van God", sprak pastoor Mennen, en hij vervolgde met: "Ik wil beginnen met enkele huishoudelijke zaken".
"Ik verzoek alle homo's deze kerk te verlaten, omdat zij in zonde leven". 22 Teleurgestelde gelovigen verlieten daarop de kerk.
"Ook gescheiden mannen en vrouwen zijn niet welkom in dit Godshuis", sprak Mennen. En weer stroomden er mensen de kerk uit, deze keer ruim 40.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Gert-Jan  |
Geplaatst op: 07-03-2010 10:15 |
0 |
[2]
"Voor hen die seks hebben voor het huwelijk, is geen plaats in God's koninkrijk", vervolgde de zot. Waarop zich nog eens 62 mensen naar buiten begaven.
Na de oproep aan alle mensen die alcohol, tabak en/of drugs gebruiken om de kerk te verlaten, werd het echt dringen aan de deur.
De drukt werd echter nog overstemd door de enorme uittocht die volgde toen Mennen iedereen verzocht op te rotten die ooit had geholpen een ondraaglijk lijden te beeindigen met euthanasie, of die zelfs maar het lef had om te dénken aan het aborteren van een ongeboren vrucht.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Gert-Jan  |
Geplaatst op: 07-03-2010 10:15 |
0 |
[3]
Toen hij eindelijk zijn introductie beeindigde met "wil tenslotte iedereen de kerk verlaten die zich ooit als pedofiel aan een kind heeft vergrepen, terwijl hij daarna doodschijnheilig de hostie in zijn mond stak", merkte de misdienaar op: "gaat u nu maar, pastoor - ik doe het licht wel uit..."
Buiten was het inmiddels een gezellige drukte geworden. Mensen praatten opgewekt met elkaar, er werd gelachen en zelfs gedanst. Toen de kerkdeur voor de laatste keer open ging en Mennen dit aanschouwde, keek hij naar boven en zei: "God, u heeft er ook werkelijk niks van begrepen"...
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: ikdus  |
Geplaatst op: 07-03-2010 8:10 |
0 |
Frank schrijft: 83% van de Nederlanders vindt dat de rk kerk haar geloofwaardigheid VOLLEDIG heeft verloren. Bron: Maurice de Hond
Frank, dat komt enkel omdat de bisschop heeft toegegeven aan de om een hostie zeurende homo's. En daarmee de principes van zijn kerk heeft verloochent.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: EmmaPeel  |
Geplaatst op: 07-03-2010 2:39 |
0 |
3
Maar daar gaat de Rooms Katholieke moederkerk dan juist weer heel modern mee om. Geloof het of niet (sic) in Nederland is de Katholieke Kerk al vanaf 2006 verzekert bij AEGON voor de schadeclaims van slachtoffer van seksueel misbruik door priesters! Er gaat niets boven goed verzekerd een kind misbruiken! http://www.rnw.nl/caribiana/article/aegon-dekt-claims-misbruik-kerk-tot-1-miljoen Je verzekeren tegen schadeclaims van je slachtoffers is zó immoreel dat er meer molenstenen dan hosties uitgedeeld moeten worden binnen deze kerk.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: EmmaPeel  |
Geplaatst op: 07-03-2010 2:38 |
0 |
2
Verder in het vers zegt Jezus. Iedereen die deze kinderen ergert kan beter met een molensteen om zijn nek in zee verdrinken. De onschuld van kinderen mag niet worden aangetast. En ook daar ben ik het met mee eens! Je moet met je vingers van kinderen afblijven! En gezien het ziekmakende aantal gevallen van pedofilie binnen de katholieke kerk zullen de molenstenen niet aan te slepen zijn als ze hun bijbel serieus nemen.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: EmmaPeel  |
Geplaatst op: 07-03-2010 2:37 |
0 |
1
Pastoor Mennen citeert uit Mattheus 18:1-14. Als zijn leerlingen aan Jezus vragen wie het hoogste aanzien in de hemel heeft antwoord Jezus terwijl hij op een kind wijst: Als je niet als kinderen wordt zal je nooit in de hemel komen. Laat pastoor Emmen deze boodschap eens serieus nemen. Kinderen halen hun schouders op voor homoseksualiteit. Pas na vasthoudende indoctrinatie ontwikkelen ze een aversie. Doe wat Jezus je vraagt Mennen en haal je schouders op.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Beautifulblues  |
Geplaatst op: 07-03-2010 0:31 |
0 |
Eh... dat zet je als een reactie onder een artikel dat gaat over wat de gelovige pastoor Mennen wel of niet zou vinden. Dat is apart, je zegt dus in feite dat dit artikel nooit geschreven had mogen worden.
Mennens woorden worden door de GK uit verband gerukt, volgens mij is dat niet netjes, wat je verder ook van Mennen mag vinden.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: urares  |
Geplaatst op: 06-03-2010 23:02 |
0 |
Kunnen we aub ophouden over wat al die achterlijke
gelovigen zij het, katholiek, protestant, joods, muslim, hindu, etc, vinden? Ze zijn allemaal als "normaal" denkend mens te stom, dom, en ongelovelijk achterlijk voor woorden.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Beautifulblues  |
Geplaatst op: 06-03-2010 22:40 |
0 |
Vermoedelijk baseert bovenstaande zich op: http://www.mennenpr.nl/mail.html.
Het stuk over de "molensteen" en het zich in zee werpen gaat over de toestand waarin de Nederlandse katholieke Kerk verkeert. Niet over homo's.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Cobus  |
Geplaatst op: 06-03-2010 21:12 |
0 |
Christenen gaan over het algemeen het meeste vreemd .
"Voor de geslachtsdaad beloven ze elkaar 'plechtig' en met de hand op de bijbel, om nooit met elkaar te trouwen .
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: urares  |
Geplaatst op: 06-03-2010 18:17 |
0 |
Het moet GVD toch niet gekker worden met die achterlijke gestoorde gelovige k..zooi. Zielig zootje nietsnutte, als er nou een groep het verdient om in de hel (jammer dat het niet bestaat) tot in den eeuwigheid te branden dan zijn jullie het wel, achterlijke imbecielen.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: jakko  |
Geplaatst op: 06-03-2010 18:14 |
0 |
Wat te denken geeft: hoe bestaat het dat zovelen Mennen het gedoe geven waar hij op zit te vlassen.
Laat hem denken wat hij wil en NEGEER hem. is alles zo voorbij.
Maak van elke mug geen olifant. Is hij niet waard.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: godless  |
Geplaatst op: 06-03-2010 17:57 |
0 |
Waarom denken dit soort lui anno 2010 nog steeds dat men zich met het leven van anderen kan bemoeien laat die "jurk'eerst zijn eigen nutteloze leven eens onder de loep nemen alvorens andere mensen te schofferen
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: monique  |
Geplaatst op: 06-03-2010 17:48 |
0 |
Aad10, ik sprak je ook niet tegen. Ik vulde alleen aan. Zoals je Wilders alleen hoort als er iets mis gaat binnen de islam, zo hoor je de rest van de politiek alleen als er iets mis gaat binnen de PVV. Ofwel: beide maken deel uit van het Circus van de Selectieve Verontwaardiging.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: banjo  |
Geplaatst op: 06-03-2010 17:43 |
0 |
U predikker Mennen maakt van relegie en het non-verbale tegen over de maatschappij schijnbaar uw levensdoel/werk!
u mag u uiten op grond van vrije meningsuiting,doch indien u uitspraken doet die in strijd zijn met wetgeving(Cristen d a,Cristen unie,Pvda)dient u zich toch bij de staat te verantwoorden,dit schrijft de wet en u kunt zich hierin niet in uw tempel verschuilen hoe vervelend ook!
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Argus  |
Geplaatst op: 06-03-2010 17:05 |
0 |
Ik ben homo, heb sex voor mijn huwelijk, mijn aanstaande is eerder getrouwd geweest, ik heb geen sex met een condoom of een pil (dus dat mag er van af getrokken worden , al ben ik geen dronkaard, ik lust em wel graag....
Kortom, wat zullen mijn man en ik het straks heerlijk warm hebben in de hel
Serieus: je kan dit soort uitspraken maar beter belachelijk maken, want dat zijn ze. Inhoudelijk wil ik er niet eens op ingaan, dat verdiend die travo niet (en dan doe ik onze travestiete vrienden ook nog onrecht)
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: baffo  |
Geplaatst op: 06-03-2010 16:10 |
0 |
Daar gaan we dan nog maar eens weer. Er is hgeen hemel er is geen hel, er is geen god. Alleen het absolute niets.
En ik wil niets te maken hebben me teen stel mensen dat meent zijn christelijke tengens in mijn privéleven uit te kunnen zlaan en me van alles en nog wat op meent te moeten leggen.
Ik zal de kerk te vuur en te zwaard aanvallen. Een goede homo KAN ALLLEEN MAAR ATHEIST zijn
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: gayfemale  |
Geplaatst op: 06-03-2010 15:20 |
0 |
aad10, die agenda van Wilders wordt gelukkig steeds meer mensen duidelijk (hehe, NL-ers worden eindelijk wakker lijkt het, een bepaalde groep dan). Ook zijn totale afwezigheid nu al 160 mensen hebben gemeld ivm het sexueel misbruik door de Kat. kerk., die de dominante leidende cultuur moet zijn volgens W. Ook zijn afwezigheid in de hostie-affaire.
Ik ben erg blij dat pastoor Mennen zich zo duidelijk uitspreekt over zijn psychopathische ideeen, want dat zijn ze, en nu ook meer mensen treft dan alleen homo's. Hoop dat er veel aangiftes komen, zodat met hem afgewerkt kan worden.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: aad10  |
Geplaatst op: 06-03-2010 14:38 |
0 |
@Monique, ik refereerde alleen aan Wilders, omdat zodra er iets mis is met de Islam en/of moslims, hij er als de kippen bij is om het te veroordelen en/of klaar staat om sneren uit te delen, maar zodra zijn opgehemelde christelijke geloof in opspraak is hij in alle talen zwijgt.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: monique  |
Geplaatst op: 06-03-2010 13:44 |
0 |
Aad10, niet alleen Wilders zwijgt. Ik lees nergens dat iemand zich druk maakt om deze uitspraken. De Volkskrant en Telegraaf maken zich vooral druk om de uitspraken van Wilders en Wilders maakt zich vooral druk om het seksleven van Mohammed zo'n 1500 jaar geleden. En de rest van politiek Nederland is nog aan het feestvieren omdat ze allemaal de verkiezingen gewonnen hebben.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Cobus  |
Geplaatst op: 06-03-2010 13:39 |
0 |
Kan kloppen aad .
die heeft de Islam gisteren al een terechte sneer gegeven .
Nu ga ik naar de kroeg : Dat is mijn Kerk
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: aad10  |
Geplaatst op: 06-03-2010 13:29 |
0 |
Deze man verdient zelf de verdrinkingsdood, o nee, met zoiets verlaag ik mij tot het niveau van deze pastoor, als je dergelijke gedachten en uitspraken nog kunt bestempelen alszijnde dat het niveau heeft.
Ik ga maandag maar aangifte doen, want deze pastoor mag van mij vervolgd worden.
En wie zwijgt er nu in alle talen: Dhr. Wilders met zijn partij pvv.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: rinusjanssink  |
Geplaatst op: 06-03-2010 12:25 |
0 |
Goed dat de Roomse voormannen zich steeds duidelijker profileren. Het wordt daardoor voor steeds meer mensen duidelijk wat de gevaren van doorgeslagen godsdienstvrijheid zijn.
Maar alleen jammer dat D66 niet in de regering zit. Voor een 'stevig gesprek' met deze geestelijke.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: vragender  |
Geplaatst op: 06-03-2010 11:31 |
0 |
'...dronkaards verdienen de verdrinkingsdood...'
Dus Jezus moest ook verdronken?
Lukas 7:33 Want Johannes de Doper is gekomen, noch brood etende, noch wijn drinkende; en gij zegt: Hij heeft den duivel.34 De Zoon des mensen is gekomen, etende en drinkende, en gij zegt: Ziet daar, een Mens, Die een vraat en wijnzuiper is, een Vriend van tollenaren en zondaren.
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: frank  |
Geplaatst op: 06-03-2010 11:10 |
0 |
@salida. Inderedaad in Oss, daar moet de SP toch voldoende mensen op de been kunnen krijgen. Zullen we dit bericht allemaal Twitteren?
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: Amsterjan  |
Geplaatst op: 06-03-2010 11:09 |
0 |
Je moet maar zo denken... Ik vind ook dat ik meer verdien maar krijg het ook niet.
Ik snap dat je in actie wilt komen maar relativeer de woorden van een gek. Let it go... je zult dit altijd houden... Sla de geschiedenis er maar op na!
Succes zondag
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
Naam: ReneZ  |
Geplaatst op: 06-03-2010 11:03 |
0 |
blijven er volgens de regels van mennen nog wel mensen over die na een "gewoon" leven "gewoon" doodgaan? is die man niet rijp voor een inrichting?
|
| Ik heb een klacht over deze reactie
|
|
|
| |
|